menusearch
iranmakh.ir

درخشش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر در جشنواره «سلام خوزستان»؛ IUIUUIUنیشکر با کسب ۱۷ مقام پیشگام روابط‌عمومی‌های خوزستان شدIUIUUIU

جستجو
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ | ۱۸:۰۰:۱۳
۱۴۰۴/۲/۳۱ چهارشنبه
درخشش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر در جشنواره «سلام خوزستان»؛ *نیشکر با کسب ۱۷ مقام پیشگام روابط‌عمومی‌های خوزستان شد*
درخشش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر در جشنواره «سلام خوزستان»؛ *نیشکر با کسب ۱۷ مقام پیشگام روابط‌عمومی‌های خوزستان شد*

در مراسم اختتامیه جشنواره «سلام خوزستان»، روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با عملکردی درخشان توانست در بخش رقابتی جشنواره، بیشترین عناوین برتر را از آن خود کند و با کسب ۱۷ مقام، جایگاه پیشگام خود را در میان روابط‌عمومی‌های استان خوزستان تثبیت نماید.

این جشنواره با حضور جمعی از مقامات عالی‌رتبه کشور و استان از جمله، استاندار خوزستان، علی ربیعی، دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور و دکتر هادی خانیکی، استاد برجسته ارتباطات، در فضایی صمیمی و پرشور با حضور گسترده روابط‌عمومی‌ها برگزار شد.

ارزیابی آثار این دوره از جشنواره بر عهده هیئت داورانی متشکل از دکتر زینب شریفی، دکتر ندا شفیعی و دکتر کیوان لطفی بود که با دقت و حساسیت، آثار رسیده را بررسی و رتبه‌بندی کردند.

   در بخش یادداشت‌نویسی، رتبه اول به شرکت لوح سبز جنوب و رتبه دوم به روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر رسید. در بخش گزارش مکتوب، روابط‌عمومی ایمن ترابر نیشکر موفق به کسب رتبه اول شد. رتبه دوم به مؤسسه آموزش و تحقیقات نیشکر رسید و روابط‌عمومی سلمان فارسی هم به رتبه سوم گزارش مکتوب دست‌یافت.

در بخش ارتباطات درون‌سازمانی نوآورانه، رتبه اول به کمپین کتاب‌خوانی شرکت سدادفام نیشکر تعلق گرفت. در بخش طرح‌های نوآورانه، روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر به دلیل جشنواره شکرستان موفق به کسب رتبه اول و طرح نوآورانه جشنواره شکرستان ادبی نیز حائز رتبه سوم شد. در بخش گزارش خبری نیز رتبه دوم به روابط‌عمومی نیشکر دهخدا اختصاص یافت.

در حوزه هوش مصنوعی نیز روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر باتوجه‌به ابتکارات انجام داده در این زمینه به مقام اول رسید. در بخش طراحی پوستر و کاتالوگ، رتبه دوم به روابط‌عمومی نیشکر دعبل خزاعی رسید. در بخش مدیریت بحران نیز شیوه‌ها و روش‌ها و تولید محتوای روابط‌عمومی هفت‌تپه در مدیریت بحران موفق به کسب رتبه دوم شد. در بخش تعامل مؤثر با رسانه‌ها، روابط‌عمومی کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک‌خان در جشنواره درخشید و رتبه سوم اهدا شد.

در حوزه تولید محتوا در سایت و فعالیت‌های فضای مجازی، روابط‌عمومی نیشکر دعبل خزاعی موفق به دریافت رتبه دوم شد. در بخش اینفوگرافی روابط‌عمومی مؤسسه تحقیقات موفق شد رتبه دوم را دریافت کند.

در بخش عکس و گزارش تصویری نیز رتبه برتر به روابط‌عمومی کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) رسید.

در نهایت در بخش نمایشگاه‌های تخصصی و رویدادهای ویژه، روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر موفق شد رتبه اول را کسب کند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

قوانین و مقررات سازمان

قوانین و مقررات سازمان

تمامی حقوق برای وب سایت خبری_ تحلیلی * ایران ما * محفوظ است. * ایران ما * آمده است تا در ارائه مطالب متفاوت باشد. البته متفاوت نه به این معنی که همه ی مطالب در سایت خبری_تحلیلی ما تولیدی خواهند بود؛ چرا که افزایش تولید مطلب، نیازمند داشتن نویسندگان و خبرنگاران در حوزه های مختلف است که به دلایل مختلف در این مقطع زمانی برای ما ما امکان پذیر نیست. اما تمامی سعی و کوشش ما در این پایگاه خبری_تحلیلی ارائه متفاوت مطالب است تا خوانندگان گران قدر شاهد مطالب تکراری نباشند. باسپاس مدیر مسئول پایگاه خبری_تحلیلی * ایران ما * اعظم صمدزاده